MY FIRST POST WITH ME

Cześć! :)
Otóż, to jest mój pierwszy post ze mną w roli głównej. Długo się wahałam z założeniem własnego bloga, gdyż mam wątpliwości czy się nadaje do tego, ale stwierdziłam, że spróbować można. A co!
Tak więc na blogu będę wstawiała zdjęcia głównie z moimi perełkami złowionymi w second hand'ach. Dziś przedstawiam wam moje propozycje na ubiór codzienny. Wiem, że szału nie ma, ale osobiście podoba mi się zestawienie jeansów z koszulą w kratę + futerkowy bezrękawnik/kożuszek.
Liczę na wasze komentarze. :)












bezrękawnik- nottinghill
kożuch - flaming
koszula - sh
jeansy - mini bleu
buty - ccc
torba - New Yorker
czapka - sinsay


FOT. Agnieszka Kulej: https://www.facebook.com/agnieszkakulejphotography?fref=ts

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

featured Slider