new 70's

Po intensywnym tygodniu czas na notkę. Okulary niedawno mi przyszły, więc postanowiłam je wykorzystać. Są trochę inne, niż wszystkie, no i mają czerwone szkła, przez co mi się podobają. 
Zdjęcia robił mi wczoraj mój Miniuch, przy dobrym świetle niektóre są całkiem ok, robi postępy, haha.
 Zostały mi tylko ustne matury i wakacje, haha! W sumie, to planuje zrobić sobie miesiąc leniuchowania, ale zobaczymy, jak to wyjdzie. W końcu, to moje ostatnie najdłuższe wakacje w życiu.
 Aktualnie siedzę, dodaje notkę i nie potrafię się zdecydować czy teraz jechać pozałatwiać wszystko, ogarnąć w domu, iść szyć i iść spać czy dodać notkę, jechac na pocztę i iść spać, czy w ogóle, od razu iść spać. Posiedzę jeszcze chwile i może coś mnie zmotywuje do podniesienia czterech liter.
Co do stylizacji, to klasycznie wydałam na nią grosze. 
Zapraszam do przeglądania!










Kapelusz - h&m
Okulary - Wish
Kurtka - No name
Bluzka - No name + DIY
Spodnie - sh
Buty - Wish
Naszyjniki - No name
Torba - Monnari 

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

featured Slider